I made this widget at MyFlashFetish.com.

pULanG kE kaMpUng hALamAn

assalamualaiku...

YESS !! ... akhirnye aku pulang ke kg halaman aku... jumpe mama, ayah, adeq2... cume ta pat jumpe abg laa.. sbb dye keje kat KL... so ta pat laa nk jmpe.. ( sebenonye nk pau dye wet..ihihih ).. aku brtolak kol 12 dr kolej... sape yg anta eak..??! cceeyyhh !! mesti laaa Ameen Neeruza  :D hehhe... p tampin kol 12, sempat mkn sbb tiket kol 1.15... so, sempat laa kami dating kejap, p mkn jea.. pastu dye anta p basten laaa... dah 2, dye dpt teman aku smpai 12.50 jea... t mesti rindu kat bie kn sbb cuty seminggu ! 


boypren aku tu blek mlm 2 gak.. aku jea balek awal.... jenuh aku tunggu bas.. bas sampai kol 2.10 ptg ! wwaahh !! bengang gilerr time tu.... tp seronok laa sbb 1 bas tu, ramai yg kongker dak kolej aku, n sume aku kenal.... aku dok blakang syukran (dak uma boypren aku) hehehe abis sume rahsie dye citew... eeehhh3! xpon..cikit jea  hahaha tp ade 1 masalah lg ! bas bawak terlalu lembab ! huh... da laa tersengguk2 cam kudaa :( hhuhuhu time tu aku xpat nk tidow.. n syukran laa jd mangse tok aku berborak... hahaha :) gerak kol 2, kol 5.40 baru sampai perhentian BP ! wwaah lambatnyeee @..@ 4 jam lebey aku dok dlm bas tu... sampai laa gak aku kat SKUDAI, tok aku nek bas ke PONTIAN ! 


nie aku rembat kat google jea !  

ha ! xeb bek laa aku dr SKUDAI tu tunggu bas kejap jea ! kalo x, mau pengsan aku.. hahaha tp bile bas mayang sari daa sampai, penuh laa plak.. maklum laaa.. time tuu daa kol 6.45... so kene laa bersabar.. ramai org blek keje.. mklum laa JB tu bandar ! penat gak dekat 1 jam berdiri dlm bas.. tp nk wat cm ne, terpkse laaa... (nak jee suro owg bgn, aku duduk. hehehe) 


nie aku mek kat google.. tade mase nk posing2 ! heheh :) daa sampai kat PONTIAN, baru my DADY amek... huh ! akhirnyee aku sampai kol 7.50 kat umaa.. penad gileee !!! tp epie sbb dpt jumpe mama tersayang !!! :) luv u yeah mama !!!

 posing kat kete ayah :)

taaa payah laa ko nk overr ! :) hehe
sekian ~

No comments: