I made this widget at MyFlashFetish.com.

cEronOk

assalamualaikum..

jarang rasenyeaku tulis blog.. bkn xde idea, tp mls menguasai diriku.. cceeyyhh ! HAAH :) skrg nie tgh musim SPM laa.. tringat mse spm thun 2009.. mse tu sronok laa weeyyhh... ramai kengkwn ! tp abis jee, semue berpisah....

berbalik pd entry, sehari sebelum mulenye SPM, aku p smbut bufdey party with osmet aku.. sonok laaa.. kami sume p picnic..kat pantai tanjung bidara melaka..bnyk glerr kenangan aku dgn diorg.. 1st time nie smbut besday mmbe aku.. dye nk nges sbb kami wat kejutan. mmg laa wet abis, but kami hepy.. hope semuenyeee kekal dlm memory....

heppy besday dada >.<

kecian die kene tutup matee..


hehehe best x??




kecian deeyyhh kene tanam,..then kene baling telur... hahaa







keseronokan kami di sambung dgn pergi bermen bowlink ! best tw... hahaha






seronok laaa.. pasnie besday adeq.. tade plan nie.. t aku pk k... =) pape pon luv u all !

kami laaa 5 sahabat selamanyaaa !

wasalam..
p/s : to adeq aku, saba eak,, bln 12 t tok kau lak.. hahahaha ! 27.12 !!! =)





No comments: